Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mitsubishi 1.0 12V MIVEC ClearTec o mocy 71KM, który spotkamy w Mitsubishi Colt to wspólna konstrukcja z DaimlerChrysler. Silnik został oparty na konstrukcji 4 cylindrowej i jest jej pochodną. Jednostka może pochwalić się dobrą kulturą pracy niezłą dynamiką oraz przyzwoitym poziomem spalania. Jednostka mało awaryjna i nie stwarzająca większych problemów pod warunkiem odpowiedniego serwisowania i pilnowania przeglądów co 20 tys/km, plusem jest rozrząd oparty na łańcuchu.
W mieście auto spisuje się całkiem nieźle, niestety już na trasie nie jest tak dobrze, silnik potrzebuje mocy i musimy go wkręcić na wyższe obroty przez co staje się głośny.Elastyczność nie jest jego atutem i trzeba pamiętać ze przy wyprzedzaniu musimy zredukować na niższy bieg.Auto z tym silnikiem jest idealnym rozwiązaniem dla osób szukających oszczędnej jednostki która świetnie sprawuje się w mieście.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 7.0/10 |