Alfa Romeo
			
			
				
				BMW Seria M
			
			
				
				BMW Seria N
			
			
				
				BMW Twin Power
			
			
				
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				
				Chrysler
			
			
				
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				
				Ford Zetec
			
			
				
				Ford Duratec
			
			
				
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				
				Hyundai / Kia
			
			
				
				Jaguar / Land Rover
			
			
				
				MZR Serii Z/L
			
			
				
				Serii B/F/K
			
			
				
				SkyActiv-G/X
			
			
				
				R3/R4/R6
			
			
				
				V6/V8/V12
			
			
				
				Mitsubishi
			
			
				
				Nissan
			
			
				
				Opel
			
			
				
				PSA EW/ES
			
			
				
				PSA TU/XU
			
			
				
				PSA VTi/PureTech
			
			
				
				Renault
			
			
				
				Suzuki
			
			
				
				Toyota
			
			
				
				FSI
			
			
				
				MPI
			
			
				
				TSI
			
			
				
				Volvo
			
		Silnik Hyundai/Kia 2.5 V6 24V G6BV o mocy 160-169KM znajdziemy pod maską Hyundai Sonata II oraz Kia Magentis I. Konstrukcja silnika oparta na technologii Mitsubishi – sprawdzona, trwała o dobrych osiągach. Jednostka 6-cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem na pasku, którego interwał przypada na 90.000km, natomiast drugi trzeba wymienić przy 60.000km!!! Do największych kosztów które poniesiemy można zaliczyć właśnie wymianę rozrządu, ponieważ nie należy do tanich, w ASO około 1500zł a prywatnie w granicach 1000zł.
 Silnik bardzo trwały, nie stwarzający większych problemów użytkownikowi przy odpowiednim serwisowaniu przebieg 500 tys nie jest dla niego problemem. Największym minusem tej jednostki jest spalanie, ale nie ma się co dziwić bo odpowiada za to pojemność, moc oraz masa auta w których go znajdziemy. Cześć użytkowników decydująca się na montaż instalacji LPG musi wiedzieć, że silnik ma kolektor aluminiowy oraz sensor MAP zamiast klasycznego przepływomierza. Zalecany jest montaż instalacji sekwencyjnej!!!
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (9.0) | 
| Trwałość | 10.0/10 | 
| Utrzymanie | 7.5/10 | 
| Dynamika | 9.5/10 |