Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ferrari 2.9 V6 24V BiTurbo o mocy 510KM z maksymalnym momentem obrotowy 610Nm znajdziemy pod maską modeli Alfa Romeo Giulia oraz Stelvio. To nowoczesna konstrukcja oparta na rozwiązaniach koncernu Ferrari. Zamysłem konstruktorów było stworzenie bardzo mocnego silnika o wysokiej kulturze pracy przy możliwie jak najniższym poziome spalania. Aby to osiągnąć inżynierowie zastosowali najnowocześniejsze rozwiązanie technologiczne. Przede wszystkim jednostka została wykonana w całości z aluminium aby obniżyć jej ciężar co przełożyło się na świetne osiągi.
Wprowadzono nowoczesny układ wtryskowy z wtryskiem bezpośrednim ze sterowanym elektronicznie systemem dezaktywacji cylindrów co pozwoliło na osiągniecie bardzo niskiego poziomu spalania. Ponadto w jednostce zastosowano podwójnym doładowaniem co przełożyło się na wysoki moment obrotowy oraz świetną dynamikę. Jak przystało na nowoczesne konstrukcje w silniku zminimalizowano emisje spalin do minimum co pozwoliło na uzyskanie rygorystycznych norm spalin Euro6. Użytkownicy samochodów z tym silnikiem będą usatysfakcjonowani sportowym charakterem jednostki oraz jej osiągami.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |