Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chery 1.6 16V T-GDI 147KM SQRF4J16 jest stosowany od 2024 roku w modelach aut marki Omoda oraz Jaecoo.Jednostka produkowana w Chinach przez koncern Chery z najnowszymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi.Silnik wyposażony w nowoczesny wtrysk bezpośredni GDI o bardzo wysokim ciśnieniu wtrysku.To pozwala na wyższą wydajność spalania oraz niższe zużycie paliwa jak również obniżenie emisji spalin.
Ponadto silnik został wyposażony w turbosprężarkę w technologi TCI która znacząco poprawia moc oraz moment obrotowy.Jednostka posiada podwójne zmienne fazy rozrządu DVVT z cichym łańcuchem rozrządu.Konstruktorzy zapewniają że łańcuch rozrządu nie podlega konserwacji a jego wymiana jest bezterminowa.W wielu testach silnik wypada dosyć dobrze jego ocena jest wysoka,na plus trzeba zaliczyć dobra dynamikę wysoką kulturę pracy oraz przyzwoity poziom spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |