 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		Silnik MG Motor 1.5 16V Turbo GS6 170KM 15FDE wszedł do produkcji w roku 2024 i zasila samochody MG Motor HS II. Nowoczesna konstrukcja 4-cylindrowa  z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w turbo-intercooler. Jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub z 7-biegową automatyczną  skrzynią DCT, która przekazuje napęd na przedzie koła. Silnik może pochwalić się dobra dynamiką, wysoką kulturą pracy oraz przyzwoitym poziomem spalania.
 Producent deklaruje, że MG HS średnio spala w graniach 7.3 l na 100km natomiast w trasie uzyskuje wynika w okolicach 6.5 l/100km. Biorąc pod uwagę model auta typu SUV, jego wagę oraz gabaryt wynik jest satysfakcjonujący. Ponadto silnik seryjnie został wyposażony w system start&Stop oraz filtr cząstek stałych GPF co pozwoliło na uzyskanie wygórowanych norm spalin Euro6e.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 2) | (7.0) | 
| Trwałość | 8.0/10 | 
| Utrzymanie | 5.5/10 | 
| Dynamika | 7.5/10 |