Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Maserati 2.0 16V T4 eBooster 48V MHEV 300/330KM GME wszedł do produkcji w roku 2020 i zasila modele Maserati. Nowoczesna jednostka 4 cylindrowa z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w turbosprężarkę. Całość zespolona z 8-biegowym automatem przekazującym napęd na tylne koła. Cały układ miękkiej hybrydy powstał na bazie wspomnianej jednostki 2.0 16V z mocami 300/330KM wspomagany instalacją elektrycznym o mocy 48V .
Wspomniany o układ hybrydowy współpracuje z alternatorem 48 V oraz elektryczną sprężarką eBooster. eBooster pobiera moc z akumulatora zamontowanego z tyłu samochodu i wspomaga momentu obrotowy za nim turbosprężarki osiągnie moc.Ładowanie układu hybrydowego odbywa się po przez odzyskiwanie energii podczas hamowania oraz zwalniania.Silnik seryjnie wyposażony został w system start&stop i spełnia normy spalin Euro 6D.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |