Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik MG Motor 1.5 16V VTi-Tech 106KM SAIC 15S4C wszedł do produkcji w roku 2011 a od roku 2018 zasila model MG ZS.Jednostka wolnossąca 4 cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym wyposażona w system zmiennych faz rozrządu VVT.Silnik posiada katalizator 3-drożny oraz sondę lambdę co pozwoliło uzyskać normy spalin Euro5.
W 2018 roku silnik został zmodernizowany co pozwoliło uzyskań wygórowane normy spalin Euro6b.W opinii użytkowników uchodzi za trwały i mało awaryjny a jego niewątpliwym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.Po stronie minusów trzeba zapisać brak doładowania oraz 5 -biegową manualną skrzynię biegów co przełożyło się na słabą dynamikę oraz wysoki poziom spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 4) | (7.7) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 8.8/10 |
| Dynamika | 5.3/10 |