Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Porsche 3.6 V6 24V BiTurbo 440KM z rodziny M46 to najmocniejsza odmiana z tej rodziny, który była stosowana w modelu Porsche Cayenne II FL. Silnik powstała na bazie bazie starszej odmiany M48. Jednostka w całości wykonana z aluminium, wyposażona we wtrysk bezpośredni, system zmiennych faz rozrządu VarioCam+ oraz doładowanie BiTurbo.
Silnik może poszczycić się wysoką kulturą pracy, bardzo dobrą dynamiką oraz świetnymi osiągami. Niestety cierpi na dosyć poważne awarie osprzętu takie jak awarie pompy wody, pompy wtryskowej jak również całego układu wtryskowego. Trzeba również nadmienić o problemach z przesuwnikami faz w układzie dolotowym oraz nagminne pękanie rur w układzie chłodzenia. Każdy potencjalny użytkownik powinien liczyć się z dużymi kosztami ewentualnych napraw.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
BiTurbo
Kody silnika: CXZA
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |