Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Porsche 2.7 24V Boxer VarioCam 220-240KM M96 był stosowany w latach 1999-2002 w modelu Porsche Boxster. Konstrukcja wolnossąca w całości wykonana z aluminium, wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na łańcuchu.Niestety żywotność łańcucha nie jest długa i serwis zaleca jego wymianę przed przebiegiem 150 tys km !!!
Pozostałe słabe punkty silnika to awarie pompy paliwa oraz układu chłodzenia który może doprowadzić do przegrzania jednostki.Przed zakupem auta z tym silnikiem warto zwrócić uwagę na wyżej wymienione kwestie aby uniknąć dosyć kosztowych napraw.Po za tym silnik jest dynamiczny jego osiągi oraz kultura pracy jest dobrym poziomie.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik spełnia normy spalin Euro3
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |