Silniki Hyundai / Kia - Silnik 2.7 V6 24V Delta G6BA

Wyświetleń: 7241
MotoBenzyna

Silniki Hyundai / Kia

KiaHyundai

Silnik 2.7V6 o mocach 167KM/179KM miał szerokie zastosowanie w modelach różnego segmentu takich jak Cupe oraz SUV. Jednostka 6-cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem na pasku, którego interwał przypada na 90.000km. Do największych kosztów, które poniesiemy można zaliczyć właśnie wymianę rozrządu ponieważ nie należy do tanich. (w ASO około 1500zł a prywatnie w granicach 1000zł ). Użytkownicy chwalą sobie silnik za dobrą dynamikę oraz wysoką kulturę pracy jednostki. Silnik bardzo trwały nie stwarzający większych problemów użytkownikowi a przy odpowiednim serwisowaniu przebieg 500 tys nie jest dla niego problemem. Do największych minusów tej jednostki można zaliczyć spalanie ale nie ma się co dziwić bo odpowiada za to pojemność, moc oraz masa auta w których go znajdziemy. Części użytkowników decydująca się na montaż instalacji LPG zalecany jest montaż instalacji sekwencyjnej!!!

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • dobre osiągi
  • cicha praca

-Wady

  • wysokie spalanie
  • kosztowna wymiana rozrządu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000.

Ilość oleju silnikowego: 4.3-4.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 1):
(8.7)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 23

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.7)

Polecam!

Sławek10.11.2017
Opinia:Silnik jak najbardziej godny polecenia,mocny dynamiczny o dobrej kulturze pracy,minusem może być spalanie no ale coś za coś.Ważna sprawa zero awarii po przejechaniu 190 tys km jedynie wymiana rozrządu kosztowna i broń Boże nie dawać jakiemuś zwykłemu mechanikowi !!! Ja byłem bardzo zadowolony auto dobrze sie sprawowało,w terenie na trasie i w mieście .
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: Hyundai Tucson I 2.7 V6 175KM

Rocznik / Przebieg: 2006

Średnie spalanie: 11 l/100km