Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik SsangYong 1.5 16V T-GDI 163KM G15DTF wszedł do produkcji w 2019 roku i zasila modele Korando, Tivoli a od 2023 także Torres. To nowoczesna konstrukcja pochodząca z rodziny Mahindra mStallion z Indii. Silnik wyposażony we wtrysk bezpośredni, z turbosprężarką oraz rozrządem opartym na łańcuchu. Jednostka może występować z manualną lub automatyczną skrzynią biegów, obie z 6-oma przełożeniami, jak również z napędem na jedną lub dwie osie.
Silnik może pochwalić się dobrą dynamiką, wysoką kulturą pracy i świetną elastycznością. Niestety te zalety psuje zużycie paliwa, które jest zdecydowanie za wysokie jak na nowoczesne konstrukcje. W porównaniu do konkurencji spala o kilka litrów więcej średnio 9 l/100km i to przy bardzo spokojnej jeździe, natomiast w mieście dochodzi nawet do 13 l ! Po za tym można śmiało powiedzieć że jest to udana konstrukcja nie stwarzająca większych problemów a jej parametry są na bardzo dobrym poziomie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 13) | (8.3) |
| Trwałość | 8.5/10 |
| Utrzymanie | 7.2/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |