Porsche

Silnik Porsche 3.8 24V Boxer DFI 385KM-430KM MA1

211
Silnik Porsche 3.8 24V Boxer DFI 385KM-430KM MA1

Silniki Porsche Boxer / V6 / V8 są stosowane w samochodach marki

  • Porsche

Silnik Porsche 3.8 24V Boxer DFI 385KM-430 MA1 wszedł do produkcji w roku 2009 i zasilał modele Porsche 911 Carrera.To nowoczesna konstrukcja która miła zastąpić wysłużone oraz bardzo awaryjne wersie M96.W silniku wyeliminowano problem z niedoborem oleju przez co jego awaryjność zmieniła się znacząco.Jednostka wyposażona została w nowoczesny wtrysk bezpośredni co przełożyło się dużo lepsze osiągi oraz niższy poziom spalania.W opinii użytkowników silnik jest bardzo dynamiczny,cichy a jego osiągu są na bardzo dobrym poziomie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty użytkowania
  • wysoki poziom spalania
  • czuły układ wtryskowy na złej jakości paliwo

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 9.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 20.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami