Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mercedes 6.0 V12 36V BiTurbo 530KM stosowany od 2012 roku zasilał modele Mercedesa Klasy S oraz AMG. Jednostka została oparta na silniku z rodziny M275 poprzedniej generacji, która została w dużym stopniu zmodyfikowana. Największe zmiany zaszły w układzie wtryskowym, rozrządu, układzie wydechowym i co najważniejsze silnik otrzymał podwójne doładowanie.
Ważną kwestią, która była w zamyśle konstruktorów to zmniejszenie emisji spalin, za co odpowiadał nowy układ wydechowy a to w dużym stopniu zredukowano emisję spalin. Drugim nadrzędnym celem było poprawienie osiągów oraz kultury pracy za co dopowiada z kolei podwójne doładowanie twin-turbo. Silnik może poszczycić się świetnymi osiągami, wysoką kulturą pracy oraz bardzo dobrą dynamiką co stawia go na najwyższym poziomie w swojej klasie.
Rodzaj układu: 12-cylindrowy
Ilość zaworów: 36
Typ wtrysku: wielopunktowy
BiTurbo
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |