Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 2.0 16V VTEC Turbo 320KM z oznaczeniem K20C wszedł do produkcji w 2015 roku i miał zastosowanie w modelu Honda Civic X /XI!.Jest rozwinięciem serii silników K20 produkowanych od 2001 roku. Jednostka 16-zaworowa w całości wykonana z aluminium, blok oraz głowica z rozrządem opartym na łańcuchu .Znajdziemy tam szereg nowoczesnych rozwiązań, wtrysk bezpośredni , Turbosprężarkę oraz system VTC zmiennych faz rozrządu.
Zamysłem inżynierów było stworzenie silnika o wysokiej kulturze pracy ,świetnych osiągach oraz bardzo dobrą dynamikę.Silnik spełnia wygórowane normy spalin Euro5 oraz Euro6 w zależności od rocznika produkcji oraz modyfikacji.Trzeba nadmienić że jednostka nie posiada hydraulicznych popychaczy co wiąże się z regulacją zaworów co 50 tys/km.W opinii użytkowników oraz serwisantów silnik uchodzi za bardzo trwały nie stwarzający praktycznie żadnych problemów.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |