Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki
Silnik Honda 2.0 16V VTEC Turbo 320KM wszedł do produkcji w roku 2016 i zasila modele Civic X w wersji Type-R. Jest to najnowsza konstrukcja koncernu Honda, wyposażona w nowoczesny bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Konstrukcja zaawansowana technologicznie o świetnych osiągach bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy.
Specyfikacja
Rodzaj układu:
4-cylindrowy
Ilość zaworów:
16
Typ wtrysku:
bezpośredni
Turbosprężarka
Zalety
nowoczesna jednostka
wysoka kultura pracy
bardzo dobra dynamika
świetne osiągi
Wady
wysokie koszty serwisu
wysoki poziom spalania
Informacje serwisowe
Rozrząd:
Łańcuch
Ilość oleju silnikowego:
. L, typ oleju: 0W20, wymiana po .
Przegląd serwisowy co .
Niezalecany do instalacji LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 0)
(0.0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:
00
Czy poleciłbyś ten silnik?
Suma głosów:
2
2
0
Najbardziej awaryjna część
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów:
0
Opinie użytkowników
Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami