Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Fiat 0.9 OHV SPI o mocy 39KM znany z kilku modeli Fiata, stosowany w latach 1993-2001. Jednostka czterocylindrowa zasilana wtryskiem jednopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu którego wymianę mechanicy zalecają przy przebiegach 80 tys.km. Konstrukcja bloku żeliwna z aluminiową głowicą oraz hydraulicznymi popychaczami (automatyczna regulacja zaworów podczas jazdy). Jednostka bardzo trwała o niskiej awaryjność z bezproblemowym dostępem do części zamiennych oraz prostym serwisem.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: jednopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |