Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 2.5i V6 24V H25A o mocy 144KM lub 158KM miał zastosowanie w modelu Grand Vitara I. Konstrukcja silnika prosta w budowie o nieskomplikowanych rozwiązaniach, co przekłada się na dużą trwałość i bezproblemową naprawę. Jednostka z pierwszych lat produkcji wyposażona we wtrysk pół-sekwencyjny, w późniejszym czasie z pełną sekwencją, wyposażony w rozrząd oparty na łańcuchu. Niestety nie jest on niezniszczalny i przy większych przebiegach może dojść do jego awarii, przyczyną mogą być awarie napinaczy oraz ślizgów.
Dodatkowo trzeba zaznaczyć że układ rozrządu jest dosyć skomplikowany, na cały komplet składają się 4 łańcuchy, 3 napinacze oraz ślizgi. Przez to wymiana całego zestawu jest niełatwa oraz dosyć kosztowna. Problematyczny może być również czujnik wałka rozrządu, to dotyczy wersji z pierwszych lat produkcji, w późniejszych wersjach problem tyczy się czujnika położenia wału korbowego. Jednak nie są to częste awarie a uzależnione są przede wszystkim od eksploatacji jednostki. Poza tym silnik sprawuje się bardzo dobrze jest dynamiczny i bardzo elastyczny. Na plus trzeba również zaliczyć przyzwoity poziom spalania który oscyluje w granicach 8-9 l.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (8.2) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 6.5/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |