Alfa Romeo
			
			
				
				BMW Seria M
			
			
				
				BMW Seria N
			
			
				
				BMW Twin Power
			
			
				
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				
				Chrysler
			
			
				
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				
				Ford Zetec
			
			
				
				Ford Duratec
			
			
				
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				
				Hyundai / Kia
			
			
				
				Jaguar / Land Rover
			
			
				
				MZR Serii Z/L
			
			
				
				Serii B/F/K
			
			
				
				SkyActiv-G/X
			
			
				
				R3/R4/R6
			
			
				
				V6/V8/V12
			
			
				
				Mitsubishi
			
			
				
				Nissan
			
			
				
				Opel
			
			
				
				PSA EW/ES
			
			
				
				PSA TU/XU
			
			
				
				PSA VTi/PureTech
			
			
				
				Renault
			
			
				
				Suzuki
			
			
				
				Toyota
			
			
				
				FSI
			
			
				
				MPI
			
			
				
				TSI
			
			
				
				Volvo
			
		Silnik Mercedes 6.0 V12 36V BiTurbo 530KM stosowany od 2012 roku zasilał modele Mercedesa Klasy S oraz AMG. Jednostka została oparta na silniku z rodziny M275 poprzedniej generacji, która została w dużym stopniu zmodyfikowana. Największe zmiany zaszły w układzie wtryskowym, rozrządu, układzie wydechowym i co najważniejsze silnik otrzymał podwójne doładowanie.
 Ważną kwestią, która była w zamyśle konstruktorów to zmniejszenie emisji spalin, za co odpowiadał nowy układ wydechowy a to w dużym stopniu zredukowano emisję spalin. Drugim nadrzędnym celem było poprawienie osiągów oraz kultury pracy za co dopowiada z kolei podwójne doładowanie twin-turbo. Silnik może poszczycić się świetnymi osiągami, wysoką kulturą pracy oraz bardzo dobrą dynamiką co stawia go na najwyższym poziomie w swojej klasie.
Rodzaj układu: 12-cylindrowy
Ilość zaworów: 36
Typ wtrysku: wielopunktowy
BiTurbo
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) | 
| Trwałość | 0.0/10 | 
| Utrzymanie | 0.0/10 | 
| Dynamika | 0.0/10 |