Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mercedes 5.5 V12 36V BiTurbo 500/517KM miał zastosowanie w latach 2002-2013 w modelach premium Mercedes Benz. Jednostka częściowo oparta na starszej odmianie wolnossącej z rodziny M137 z lat 1998-2002. Konstrukcja została wyposażona w podwójne doładowanie Twin-Turbo oraz chłodnicę międzystopniową, w całości wykonana z aluminium. Jednostka uchodzi za trwałą oraz mało awaryjną jednak koszty utrzymania nie należą do niskich, trzeba się liczyć z drogimi częściami oraz wysokimi kosztami obsługi. Poza tym silnik może pochwalić się wysoką kultura pracy, bardzo dobrą dynamiką i świetnymi osiągami.
Rodzaj układu: 12-cylindrowy
Ilość zaworów: 36
Typ wtrysku: wielopunktowy
BiTurbo
Mercedes Klasa S W220 FL 5.5 V12 36V 500KM (M275.95)
Mercedes Klasa S W221 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
Mercedes Klasa S W221 FL 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
Mercedes Klasa SL R230 5.5 V12 36V 500KM (M275.95)
Mercedes Klasa SL R230 FL 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
Mercedes Klasa CL C215 FL 5.5 V12 36V 500KM (M275.95)
Mercedes Klasa CL C216 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
Mercedes Klasa CL C216 FL 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Mercedes Klasa S W220 FL 5.5 V12 36V 500KM (M275.95)
Mercedes Klasa S W221 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
Mercedes Klasa S W221 FL 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
Mercedes Klasa SL R230 5.5 V12 36V 500KM (M275.95)
Mercedes Klasa SL R230 FL 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
Mercedes Klasa CL C215 FL 5.5 V12 36V 500KM (M275.95)
Mercedes Klasa CL C216 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)
Mercedes Klasa CL C216 FL 5.5 V12 36V 517KM (M275.95)