Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai/Kia 1.0 12V MPI VVT G3LA o mocy 67-69KM wszedł do produkcji w 2011 roku miał zastosowanie w Hyundai i10 oraz KIA Picanto. Jednostka bardzo trwała co przekłada się na znikomą awaryjność oraz niskie koszty użytkowania.
Szczególnie należy kontrolować stan układu chłodzenia ponieważ zdarzają się przegrzania silnik.Również kierowcy sygnalizują rozciąganie się łańcucha rozrządu przy przebiegach 100-120 tys/km. Reasumując jednostka trwała i mało awaryjna, idealnie spisująca się w mieście.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (7.3) |
| Trwałość | 8.0/10 |
| Utrzymanie | 8.0/10 |
| Dynamika | 6.0/10 |