Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai 1.1 iRDE G4H48 o mocy 67-69KM miał zastosowanie w samochodach Hyundai i10 oraz Getz. Jednostka bardzo trwała o konstrukcji prostej co przekłada się na znikomą awaryjność oraz niskie koszty użytkowania. Do najbardziej awaryjnych podzespołów trzeba zaliczyć awarie koła pasowego rozrządu (warto sprawdzić podczas wymiany paska) oraz awarie cewki zapłonowej.
Poza tym można stwierdzić, że silnik jest praktycznie bezawaryjny. Dynamika jest na średnim poziomie a silnik lepiej sprawuje się na wysokich obrotach, jest żwawy ale za to staje się głośniejszy. Reasumując jednostka trwała o przyzwoitym poziomie spalania oraz niskich kosztach użytkowania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 5.0/10 |