Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai 1.0i 12V G4HC o mocy 55-61KM miał zastosowanie w samochodach Hyundai Atos oraz Kia Picanto I. Jednostka bardzo trwała o konstrukcji prostej co przekłada się na znikomą awaryjność oraz niskie koszty użytkowania. Do najbardziej awaryjnych podzespołów trzeba zaliczyć awarie cewki zapłonowej i drobnej elektryki.
Nie jest to duży problem ponieważ usunięcie usterek nie jest kosztowne. Poza tym można stwierdzić, że silnik jest praktycznie bezawaryjny. Użytkownicy narzekają na spalanie bo jest wysokie przy tak niskiej pojemności dlatego rozwiązaniem jest możliwość montażu instalacji LPG. Reasumując jednostka trwała i mało awaryjna idealnie spisująca się w mieście.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
Kontrola Rozrządu !!! Sprawdzenie co 60 tyś km lub co 4 lat
| Średnia (głosów: 1) | (7.3) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 3.0/10 |