Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 4.4 V8 Turbo N63B44 o mocy 408KM jest przeznaczony do topowych modeli BMW. Jednostka zaawansowana technologicznie z turbosprężarką Garrett MGT2256SL oraz wtryskiem bezpośrednim. Silnik występuje również w wersji ActiveHybrid która generuje moc wspólnie z silnikiem elektrycznym 485KM a spalanie nie przekracza 10l/100km. Jednostka o świetnych osiągach, bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy. Niestety koszty serwisu oraz utrzymania idą w tysiące a to oferta dla ludzi o grubym portfelu, którzy czerpią przyjemność z jazdy nie bacząc na koszty jakie ponoszą.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 2) | (7.3) |
| Trwałość | 6.0/10 |
| Utrzymanie | 6.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |