Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Porsche 3.4 24V Boxer DFI 310KM-350KM MA1 wszedł do produkcji w roku 2009 i zasilał modele Porsche Boxster oraz Cayman.To nowoczesna konstrukcja która miła zastąpić wysłużone oraz bardzo awaryjne wersie M96.W silniku wyeliminowano problem z niedoborem oleju przez co jego awaryjność zmieniła się znacząco.Jednostka wyposażona została w nowoczesny wtrysk bezpośredni co przełożyło się dużo lepsze osiągi oraz niższy poziom spalania.W opinii użytkowników silnik jest bardzo dynamiczny,cichy a jego osiągu są na bardzo dobrym poziomie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Porsche Boxster 987 S FL 3.4 24V Boxer DFI 310KM (MA1.21)
Porsche Cayman 987c FL S 3.4 24V Boxer DFI 320KM (MA1.21)
Porsche Boxster 981 S 3.4 24V Boxer 315KM (MA1.23)
Porsche Cayman 981c S 3.4 24V Boxer DFI 325KM (MA1.23)
Porsche Boxster 981 GTS 3.4 24V Boxer 330KM (MA1.23)
Porsche Cayman 981c GTS 3.4 24V Boxer DFI 340KM (MA1.23)
Porsche 911 Typ 991 Carrera 3.4 24V Boxer DFI 350KM (MA1.04)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Porsche Boxster 987 S FL 3.4 24V Boxer DFI 310KM (MA1.21)
Porsche Cayman 987c FL S 3.4 24V Boxer DFI 320KM (MA1.21)
Porsche Boxster 981 S 3.4 24V Boxer 315KM (MA1.23)
Porsche Cayman 981c S 3.4 24V Boxer DFI 325KM (MA1.23)
Porsche Boxster 981 GTS 3.4 24V Boxer 330KM (MA1.23)
Porsche Cayman 981c GTS 3.4 24V Boxer DFI 340KM (MA1.23)
Porsche 911 Typ 991 Carrera 3.4 24V Boxer DFI 350KM (MA1.04)