 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		Silnik SsangYong 1.6 16V e-XGi 128KM G16DF miał zastosowanie w modelach SsangYoung Tivoli oraz XLV. Jednostka wolnossąca wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na Łańcuchu Konstrukcja bardzo trwała ze względu na nieskomplikowaną budowę nie narażona na poważne awarie. Jak przystało na nowoczesne silnik spełnia najbardziej rygorystyczne normy spalin Euro5.
Pod względem osiągów silnik nie jest demonem prędkości aczkolwiek spokojnie sobie daje radę pod czas jazdy z pełnym obciążeniem .Ze względu na brak turbosprężarki jednostka podczas wyprzedzania potrzebuję redukcji biegu na niższy. Biorąc pod uwagę że silnik nie posiada doładowania to i tak jego  dynamika jest na przyzwoitym poziomie. Auta z tym silnikiem idealnie sprawuję się podczas spokojnej jazdy co odwdzięczy się spalaniem na poziomie 7-8 litrów.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik spełnia rygorystyczne normy spalin Euro5
| Średnia (głosów: 2) | (10.0) | 
| Trwałość | 10.0/10 | 
| Utrzymanie | 10.0/10 | 
| Dynamika | 10.0/10 |