Ford

Silnik Ford 1.0 12V Ti-VCT 80KM Fox

8068
Silnik Ford 1.0 12V Ti-VCT 80KM Fox

Silniki Ford Ti-VCT / Duratec Ti-VCT są stosowane w samochodach marki

  • Ford

Silnik Ford 1.0 12V Ti-VCT 80KM to nowoczesna konstrukcja napędowa Ford Motor Company wprowadzona na rynek w 2012 roku. Jest to jednostka EcoBoost 1.0 z której została usunięta turbosprężarka co pozwoliło na stworzenie odmiany wolnossącej z oznaczeniem Ti-VCT.


W odróżnieniu do wersji doładowanej w której znajdziemy wtrysk bezpośredni tu zastosowano wtrysk wielopunktowy, poza tym konstrukcje są identyczne.Trzeba nadmienić że silnik został wyposażony we zmienne fazy rozrządu co przekłada się na dużo wyższą kulturę pracy w porównaniu do podobnych jednostek.Użytkownicy chwalą jednostkę za niskie spalanie dużą trwałość i znikomą awaryjność co przekłada się małe koszty użytkowania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • niskie spalanie
  • przyzwoita dynamika
  • przyzwoita kultura pracy

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 240.000 km lub 10 lat
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: Motorcraft 5W20, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

75%
0%
5%
5%
5%
0%
10%
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami