Silniki BMW Twin Power - Silnik 6.6 V12 Turbo 585/610KM (N74B66TU)

Wyświetleń: 147
Silnik 6.6 V12 Turbo 585/610KM (N74B66TU)

Silniki BMW Twin Power

BMW

Silnik 6.6 V12 Turbo 585/610KM wszedł do produkcji w 2016 roku i miał zastosowanie w samochodzie marki BMW Serii 7 G11.Jest to pierwsza jednostka BMW w układzie V12  z podwójnym doładowaniem która jest następcą wersji N73.Silnik został wyposażony w zmienny rozrząd zaworów zwany Vanos jednak nie posiada Valvotronic.Największym atutem tej jednostki jest świetna dynamika wysoka kultura pracy oraz bardzo dobre osiągi co było nadrzędnym celem inżynierów z BMW.Koncern z Bawarii  informuje że silnik w 2023 roku zostanie wycofany ze swojej oferty.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:12-cylindrowy

Ilość zaworów:48

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi
  • wysoka kultura pracy
  • podwójne doładowanie

-Wady

  • bardzo wysokie koszty utrzymania
  • wysoki poziom spalanie

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 10.5 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię