Silniki Volkswagen MPI - Silnik 2.4 V6 24V 177KM (BDW)

Wyświetleń: 1063
MotoBenzyna

Silniki Volkswagen MPI

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 2.4 V6 24V o mocy 177KM jest to nowsza konstrukcja w porównaniu do odmiany 165KM -30 zaworowej.W odróżnieniu od poprzednika w którym był pasek rozrządu w tym zastosowano łańcuch.Kierowcy użytkujący auta z tym silnikiem nie mogą narzekać na jego kulturę pracy,elastyczność oraz dynamika które są na bardzo dobrym poziomie.Silnik uważany jest za bardzo trwały który przy regularnym serwisie pokonuje kilkaset tysięcy kilometrów praktycznie bez usterek.Problematyczny może okazać się mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu, niestety nie jest niezniszczalny a koszt jego wymiany nie należy do tanich !!! Powodem jest jego umiejscowienie w tylnej części silnika co wiąże się z wyjęciem silnika przy ewentualnej wymianie !!! Użytkownicy najczęściej sygnalizują problem z napinaczem rozrządu którzy jest nader problematyczny,przyczyną może być nie regularny serwis zwłaszcza zaniedbanie interwału wymiany oleju.Po za tym silnik w opinii użytkowników uchodzi praktycznie za bezawaryjny, jednak trzeba pamiętać o jego regularnym serwisie, ponieważ w innym przypadku może to doprowadzić do awarii które są bardzo kosztowne.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • dobra dynamika

-Wady

  • kosztowny serwis
  • awarie napinacza rozrządu
  • kosztowna i skomplikowana wymiana rozrządu
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 6.0-6.5 L L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 4
Dodaj opinię

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 3-cylindrowe o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.2l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.4l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.6l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.8l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 2.0l

Silniki 5-cylindrowe z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 6-cylindrowe 12-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 24-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 30-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 32-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 40-zaworowe

Silniki 12-cylindrowe