Silniki Volkswagen MPI - Silnik 3.7 V8 40V 260/280KM

Wyświetleń: 1184
MotoBenzyna

Silniki Volkswagen MPI

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 3.7 V8 40V o mocy 260/280KM miał zastosowanie w samochodach VW oraz Audi klasy wyższej, najbardziej znany z A8. Świetna konstrukcja o bardzo dobrych parametrach, świetnej dynamice i wysokiej kulturze pracy. Silnik dla wymagających użytkowników dla których liczą się walory jezdne,niestety koszt serwisu oraz części są bardzo wysokie.Co do awaryjności można powiedzieć, że jest zerowa jednak trzeba pamiętać o regularnym serwisowaniu, wymianach płynów, olejów oraz paska rozrządu.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:40

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

-Wady

  • wysokie koszty obsługi
  • drogie części
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 120.000 km.

Ilość oleju silnikowego: 7.5 L, typ oleju: Castrol 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 3-cylindrowe o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.2l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.4l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.6l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.8l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 2.0l

Silniki 5-cylindrowe z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 6-cylindrowe 12-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 24-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 30-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 32-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 40-zaworowe

Silniki 12-cylindrowe