Silniki Volkswagen MPI - Silnik 3.7 V8 32V 230KM (AEW)

Wyświetleń: 1074
MotoBenzyna

Silniki Volkswagen MPI

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 3.7 V8 32V o mocy 230KM miał zastosowanie w samochodach VW oraz Audi klasy wyższej, najbardziej znany z Audi A6 i A8. Świetna konstrukcja o bardzo dobrych parametrach, świetnej dynamice i wysokiej kulturze pracy. Silnik dla wymagających użytkowników dla których liczą się walory jezdne. Niestety koszt serwisu oraz części są bardzo wysokie. Co do awaryjności można powiedzieć, że jest zerowa jednak trzeba pamiętać o regularnym serwisowaniu, wymianach płynów, olejów oraz paska rozrządu.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:32

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

-Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 120.000 km.

Ilość oleju silnikowego: 7.5 L, typ oleju: Castrol 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 3-cylindrowe o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.2l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.4l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.6l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.8l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 2.0l

Silniki 5-cylindrowe z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 6-cylindrowe 12-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 24-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 30-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 32-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 40-zaworowe

Silniki 12-cylindrowe