Silniki Volkswagen MPI - Silnik 2.6 V6 12V 150KM (ABC)

Wyświetleń: 728
MotoBenzyna

Silniki Volkswagen MPI

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 2.6 V6 o mocy 150KM i oznaczeniu ABC miał szerokie zastosowanie w modelach Audi.Silnik uznawany za pancerny jego konstrukcja jest bardzo trwała i odporna na duże przebiegi.Jednak nie jest wolna od awarii do najczęstszych trzeba zaliczyć awarii osprzętu takiego jak przepływomierz,cewka zapłonowa,czy sonda lambda są one spowodowane dużymi przebiegami !!! Jednak nie jest to duży problem ponieważ na rynku motoryzacyjnym jest dosyć dużo zamienników w bardzo przystępnych cenach. Przy odpowiednim serwisowaniu można śmiało stwierdzić że silnik jest totalnie bezawaryjny.Plusem jest dobra kultura pracy zadowalająca dynamika i niezła elastyczność, na minus trzeba zaliczyć poziom spalania średnio wychodzi około 10l a w mieście dochodzi nawet do 15L, jednak rozwiązaniem może być montaż  instalacji LPG która świetnie współpracuje z tą jednostką.Kierowcy którzy szukają niezawodnego silnika o niezłych parametrach i osiągach oraz dobrej kulturze pracy będą usatysfakcjonowani.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:12

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • prosta oraz trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobre osiągi
  • dobra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

-Wady

  • wysoki poziom spalania
  • drobne awarie osprzętu
  • plastikowy kolektor

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po po.120.000 km lub 90.000km.

Ilość oleju silnikowego: 5.0 L, typ oleju: Castrol 5W40, wymiana po co 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Rozrząd !!!

Serwis zaleca co 120.000 km tak podają w Niemczech jednak w serwisach w Polsce zalecają wymianę co 90.000 km / wszystko jest uzależnione od eksploatacji/

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 1
Dodaj opinię

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 3-cylindrowe o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.2l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.4l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.6l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.8l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 2.0l

Silniki 5-cylindrowe z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 6-cylindrowe 12-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 24-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 30-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 32-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 40-zaworowe

Silniki 12-cylindrowe