Grupa Volkswagen - Silnik 4.0 V8 E-Hybrid

Wyświetleń: 997
MotoBenzyna

Grupa Volkswagen

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 4.8 V8 E-Hybrid ma zastosowanie w samochodach firmy Porsche Panamera II od 2017 roku. Bazą jest podwójnie doładowany silnik 4.0 V8 o mocy wyjściowej 550KM z maks.momentem 770Nm do którego dołączono silnik elektryczny z mocą 136KM i 400Nm co wspólnie daje 680KM i 850NmW zestawie znajdują się akumulatory litowo-jonowe 9.4 kWh z płaszczem wodnym.Silnik współpracuje z 8-biegową skrzynią PDK który przekazywał napęd na tylne koła.Silnik pozwala na przejazd w trybie elektrycznym EV około 60KM a pierwszą setkę osiąga zaledwie w 3.4 s !!!

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:32

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • niskie koszty użytkowania
  • niski poziom spalania w mieście

-Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię