Silniki Nissan - Silnik 1.2 16V DIG-T HR12DDT

Wyświetleń: 7965
MotoBenzyna

Silniki Nissan

Nissan

Silnik 1.2 16V o mocy 115KM z momentem obrotowym 190 Nm przy 2000 obr/min, produkowany od 2015 roku i miał zastosowanie w takich samochodach jak Nissan Juke, Pulsar czy Qashqai. Jednostka trzycylindrowa z wtryskiem bezpośrednim, wyposażony w turbosprężarkę. Kultura pracy silnika jest na bardzo dobrym poziomie, do kabiny kierowcy nie dochodzi żaden nieprzyjemny hałas. Auto z tą jednostką świetnie spisuje się w mieście, ma przyzwoite spalanie i idealnie się sprawuje. Na trasie jazda jest już gorsza a silnik powyżej 100 km/h zaczyna być głośniejszy, wyprzedzanie musi być poprzedzone redukcją na niższy bieg. Kierowcy nie będą jednak narzekać na pracę silnika, jednostka bardzo dobrze radzi sobie na każdym biegu, jest zrywna i bardzo elastyczna a spalanie jest na dobrym poziomie średnio 7L.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:16

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • bardzo dobra i trwała jednostka
  • niski poziom spalania
  • bardzo dobra dynamika
  • turbodoładowanie

-Wady

  • koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 20.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 2):
(10.0)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 19

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

Średnia:
(10.0)

Polecam!

Zibi22.08.2018
Opinia:Potwierdzam silni idealny pod każdym względem niech kogoś moc nie zwiedzie bo on ma potencjał.Plus za spalanie jest na poziomie 7l a w trasie na odcinkach gdzie się jedzie do 80km/h spalanie na poziomie 4l.Silniczek cichy dynamiczny i bardzo fajny w użytkowaniu
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
10.0/10

Model / Moc: Nissan Pulsar /116KM

Rok / Przebieg: 2017 r /43tys

Śr. spalanie: 7 l/100km

Średnia:
(10.0)

Polecam!

Grzesiu15.09.2017
Opinia:Bardzo fajny dynamiczny silniczek z turbinką,super się zbiera i jest elastyczny.Idealny zarówno w mieście jak i na trasie moc wystarczająca w połączeniu z turbinką świetne osiągi.Dzisiejsze benzynowe silniki nie odbiegają od diseli żadnymi właściwościami,mieliśmy wcześniej diesle i porównując z tym nie widzę większych różnic.Oczywiście na plus benzyna cichsza a praca zdecydowanie lepsza,spalanie ciut wyższe ale bez przesady do przeżycia.Koszty na razie to tylko oleje w ASO i to wszystko spalanie miasto 8.2 L trasa 5.7 L średnio 6.8L to dla mnie jest super wynik.Jestem bardzo zadowolony z tego silnika po przesiadce z diesla same plusy i nie ma strachu że DPF,Dwumasa i wiele innych dodatków padnie.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
10.0/10

Model / Moc: Nissan Juke 1.2 16V DIG-T 115KM

Rok / Przebieg: 2015 rok 78.000km

Śr. spalanie: 6.8 l/100km

Komentarze użytkowników

0 #2 szakadymas 01.03.2018
przy wtrysku bezpośrednim trzeba liczyć że założenie LPG będzie kosztowało około 6-8 tysięcy w zależności ile kto robi km
0 #1 szakadymas 01.03.2018
bardzo przyjemna jednostka w trasie pali 5.80 w mieście około 7 polecam ten silnik bo naprawdę jest pozytywny co to przyspieszania i spalania

Najnowsze komentarze

szakadymas
28.02.2018
0
przy wtrysku bezpośrednim trzeba liczyć że założenie LPG będzie kosztowało około 6-8 tysięcy w zależności ile kto robi km
szakadymas
28.02.2018
0
bardzo przyjemna jednostka w trasie pali 5.80 w mieście około 7 polecam ten silnik bo naprawdę jest pozytywny co to przyspieszania i spalania