alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Focus Mk1 1.6 16V (100KM)

Ford Focus Mk1 1.6 16V (100KM)

Wyświetleń: 166

Dane techniczne

Ford Focus Mk1 1.6 16V (100KM)
Pojemność [cm3]1596
Moc [KM]100
Moment obrotowy [Nm]145
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]185
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.2

Lata produkcji: 1998-2004

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.5l7.0l5.5l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFord Formula 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 160.000 km lub 10 lat

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 16V7512514.16.6
2.0 16V1301749.28.7
2.0 16V1731967.59.2

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(8.0)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l7.5l6.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Paweł23.12.2016

Polecam!

Ford Focus 2000
Średnia ocena:
(8.0)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l7.5l6.0l

Opinia:Focus 1.6 16V to świetny samochód, przede wszystkim bardzo wygodny i tani w serwisowaniu.
Prosta konstrukcja sprawia, że awarie się praktycznie nie zdarzają, wymieniam tylko części eksploatacyjne.
Jeżeli chodzi o wady to ma spory apetyt na paliwo jak na swoją niewielką moc i przy większych prędkościach jest w środku bardzo głośno.
Zalety:Prosta konstrukcja Świetne zawieszenie Wygoda Tanie naprawy
Wady:Wysokie spalanie w stosunku do mocy silnika Mało dynamiczny przy większych prędkościach Słabo wyciszony

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1