alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B6 1.8 20V Turbo 150KM (AVJ)

Audi A4 B6 1.8 20V Turbo 150KM (AVJ)

Wyświetleń: 3920

Dane techniczne

Audi A4 B6 1.8 20V Turbo 150KM (AVJ)
Pojemność [cm3]1781
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]210
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]235
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.3

Lata produkcji: 2000-2005Turbosprężarka

Nadwozie:

  • sedan
  • kombi
  • cabrio

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.8l8.7l6.5l

30.09.2019Volkswagen BoraPolecam!

Silnik jest rewelacyjny. Wspaniała dynamika oraz możliwości, które bardzo dobrze współpracują z instalacją gazową (150 000 km na benzynie, reszta na gazie). Polecam go każdemu jako rozsądny wybór. Jedyne problemy jakie miałem spowodowane były czujnikami w aucie. Auto nie bierze oleju nawet przy agresywnej jeździe (oryginalny olej Motul, Milers, Castrol 5W40), osiągi pozostały takie same mimo lat. Cena rozrządu wynosiła 1000zł. W jego skład wchodziła cena części (OEM komplet) oraz wymiana. Ogromne możliwości tuningu i zwiększenia jego osiągów w przystępnych cenach czyni ten silnik jednym z ciekawszych wyborów na rynku tanich aut. Najważniejsze jest odnaleźć silnik zadbany i oryginalny. Plusem jest również to, że silnik jest już znany przez każdego mechanika. Wieczna jednostka :)

14.07.2019Skoda OctaviaPolecam!

Posiadam wersje AUM czyli 180KM po kastracji na 150KM. Obecny przebieg 325tys km. Samochód jeździ na LPG od ponad 120tys km. Spalanie oleju 1l na 100tys km więc prawie nic.. Wymienione 2 cewki. Łańcuszek jak na razie oryginalny. Silnik rozpędza Octavię w 8.5s do 100 i max jeździ 220km/h. Spalanie od 9 w trasie do 11 na autostradzie - do 150. Powyżej spalanie oczywiście rosnie. Ostatni trwały i mocny silnik grupy VW. Polecam

25.05.2019audi a4 b7Polecam!

Cudowna jednostka w audi a4 b7 w serii ma 150KM ale można bez problemu dołożyć jeszcze drugie tyle poprzez np. większe turbo+chip tuning i nic się nie stanie bardzo wytrzymały silnik i podatny na modyfikacje pali 9 czasami 10l/100km 170000km bez żadnej awarii

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.5-4.6 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu120.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 20V T1632258.69.0
2.4 V61702309.19.6
3.0 V62203007.19.6

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(8.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.2l10.0l7.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

EX11.03.2017

Polecam!

Audi A4 B6 1.8T 150 KM
Średnia ocena:
(8.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.2l10.0l7.0l

Opinia:Jeżdżę powyżej 30 tyś km na rok. Częste zmiany oleju, dobrej jakości paliwo, dbanie o turbosprężarkę i silnik- jazda na zimnym, odpowiednie obroty. I wkładu nie miałem prócz wymiany rozrządu jak i filtrów z olejem. Padł w zimę mi termostat-600 zł a tak to więcej wydatków nie miałem. Spalanie w mieście mam 11l/ 100 a w trasie poniżej 7 schodzę ale lubię depnąć czasem.
Zalety:Niezawodność auta Dobre zawieszenie Niskie spalanie w trasie Gdy trzeba jest i czym depnąć Piękne wnętrze, proste bez zbytniej elektroniki jeszcze
Wady:Mało miejsca z tyłu Rzadko coś się psuje, ale jak dojdzie to wydatek droższy jest niż w reszcie aut, ale średnio 1.5x zwykła cena Bierze olej, ale dolewam 2l na 30 tyś km-wada tych silników, prawdopodobnie pierścienie które są mega cienkie ....