alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Alfa Romeo 159 1.8 16V MPI 140KM (A18XER)

Alfa Romeo 159 1.8 16V MPI 140KM (A18XER)

Wyświetleń: 3785

Dane techniczne

Alfa Romeo 159 1.8 16V MPI 140KM (A18XER)
Pojemność [cm3]1796
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]175
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]206
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.2

Lata produkcji: 2005-2011

Nadwozie:

  • sedan
  • kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.4l7.7l6.3l

21.02.2019Vectra CPolecam!

silnik jak na razie bezproblemowy po zakupie przy 165 tys wymieniłem koła zmiennych faz rozrządu oraz zestaw paska rozrządu zagazowany , oleju jak na razie nie bierze

14.12.2018GregOdradzam!

Jak można napisać że silnik XER czyli na sztywnej szklance dobrze współpracuje z LPG. Ten silnik się do tego nie nadaje - kontrola luzu co 30kkm a regulacja lekko ponad 1000. Ile jest w internecie ludzi którzy trafili do warsztatów z wypalonymi gniazdami zaworowymi i regenerowali lub wymieniali głowice.

13.06.2018MarcinPolecam!

Mam ten silnik w Cruze 1.8, fabryczna instalacja LPG. Nic nigdy się nie zepsuło, ale dbam o silnik. Olej wymieniam co 12000 - 15000 km. Na LPG bardzo ekonomiczne auto, do tego duże i wygodne.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana oleju30.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 JTS1601909.98.7
2.2 JTS1852308.89.4
3.2 JTS260321711.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2