alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Alfa Romeo 159 1.8 16V MPI 140KM (A18XER)

Alfa Romeo 159 1.8 16V MPI 140KM (A18XER)

Wyświetleń: 3008

Dane techniczne

Alfa Romeo 159 1.8 16V MPI 140KM (A18XER)
Pojemność [cm3]1796
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]175
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]206
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.2

Lata produkcji: 2005-2011

Nadwozie:

  • sedan
  • kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.4l7.7l6.3l

21.02.2019Vectra CPolecam!

silnik jak na razie bezproblemowy po zakupie przy 165 tys wymieniłem koła zmiennych faz rozrządu oraz zestaw paska rozrządu zagazowany , oleju jak na razie nie bierze

14.12.2018GregOdradzam!

Jak można napisać że silnik XER czyli na sztywnej szklance dobrze współpracuje z LPG. Ten silnik się do tego nie nadaje - kontrola luzu co 30kkm a regulacja lekko ponad 1000. Ile jest w internecie ludzi którzy trafili do warsztatów z wypalonymi gniazdami zaworowymi i regenerowali lub wymieniali głowice.

13.06.2018MarcinPolecam!

Mam ten silnik w Cruze 1.8, fabryczna instalacja LPG. Nic nigdy się nie zepsuło, ale dbam o silnik. Olej wymieniam co 12000 - 15000 km. Na LPG bardzo ekonomiczne auto, do tego duże i wygodne.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana oleju30.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 JTS1601909.98.7
2.2 JTS1852308.89.4
3.2 JTS260321711.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2