alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Corolla E11 FL 1.4 16V VVT-i (97KM)

Toyota Corolla E11 FL 1.4 16V VVT-i (97KM)

Wyświetleń: 1268

Dane techniczne

Toyota Corolla E11 FL 1.4 16V VVT-i (97KM)
Pojemność [cm3]1398
Moc [KM]97
Moment obrotowy [Nm]130
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]185
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12

Lata produkcji: 2000-2002

Nadwozie:

  • hatchback
  • liftback
  • sedan
  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.9l6.9l5.8l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V11015010.27.6

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 3):
(8.3)
Trwałość silnika
8.7/10
Niezawodność auta
8.7/10
Spalanie benzyny
8.7/10
Koszty utrzymania
7.3/10
Głosy według opinii użytkowników:21

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.2l7.4l6.2l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

Romek27.01.2018

Polecam!

corolla E12 1.4 VVTI 97KM
Średnia ocena:
(9.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.2l5.9l5.1l

Opinia:Super niezawodne i dopracowane do perfekcji auto.
Grzegorz31.08.2017

Polecam!

Corolla E11 FL
Średnia ocena:
(8.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.8l6.5l

Opinia:Auto kupiłem w 11.2008 przebiegiem 259tys, obecnie ma 375tyś. Samochód z polskiego salonu po flotowy. Z większych napraw, padły łożyska w skrzyni biegów, poza tym nic szczególnego normalne rzeczy eksploatacyjne. Mimo wieku ( auta) nie zamierzam się z nią rozstawać.
Zalety:Trwała jednostka napędowa Solidna elektryka
Wady:Spalanie
Mateusz05.04.2017

Odradzam!

Corolla, 260tyś, 2001r
Średnia ocena:
(6.5)
Trwałość silnika
6.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
5.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l8.5l7.0l

Opinia:Mieszane uczucia. Silnik 1.4 vvti jest mega olejo- żerny. Samochód zakupiłem z przebiegiem 205tyś 2,5 roku temu. Oczywiście sprzedawca kłamał w żywe oczy że silnik ni kapki oleju nie bierze. Zalewany castrol 10w40. Przy przebiegu 226tyś silnik nadawał się do remontu -nie opłacało się. Wymieniłem na 1.4vvti z anglika ( są kompatybilne) z roku 2006 i przebiegiem 120tyś mil.Od razy zagazowałem ( choć odradzają) ale zaryzykowałem ze względu na dojazdy do pracy ( 180km /dzień) i szansę zwrotu kosztów. "Nowy silnik" bierze tyle samo oleju co stary ( 500ml/1tys) trochę zabawy z tym dolewaniem jest ale jak narazie po 30 tyś km na gazie ( zwrócił się koszt instalacji lpg (2200zł lovato sekwencja) i wymiany 2 cewek zapłonowych które padły przy przebiegu 240tyś ( 700zł) -a były od nowości) działa. Czekają mnie teraz regulacje luzów zaworowych. Poza tym żarówki od świateł drogowych się przepaliły ok 2x od momentu zakupu ale to koszt znikomy 12zł/szt.Ostatnio zapalił się MIL, podpiąłem pod komp- Sonda lambda. Po przejechaniu ok 5km check zgasł i od tamtej pory się nie pojawia( ok 5tyś km temu) Obecnie na szafie ma 260tyś.
Zalety:O ile silnik działa samochód mega oszczędny -o ile nie przekraczamy 3000rpm. Spalanie PB w trasie 7l/100km ( przy prędkości oscylującej ok 100km/h i 3000rpm) Spalanie gazu w trasie 7,5l/100km ( przy prędkości ok 100km/h) Obecnie na zbiorniku 32l gazu
Wady:Silnik!

01.05.2018BartekPolecam!

W posiadaniu auta od 2016. Od tamtej pory jedyne awarie związane z cewkami zapłonowymi, jedna cewka wymieniona przy 200k, następne zawiodły przy 215k. W moim egzemplarzu da się słyszeć charakterystyczny grzechot przy ok 2200 obr/min., dodatkowo błąd czujnika położenia wału. Nie wymieniałem rozrządu i jeżdżę tak już od 27k. Silnik jest mało dynamiczny, najgorzej radzi sobie na wzniesieniach gdzie żeby utrzymać przyzwoitą prędkość trzeba zredukować do drugiego biegu. Spalanie oleju na poziomie 1L/1000 km. Na plus na pewno przemawia spalanie. W kabinie dość głośno robi się już przy 110 km/h.

28.08.2017GrzegorzPolecam!

Corolle kupiłem w 2008 i od tamtej pory poważną naprawą którą musiałem zrobić były łożyska skrzyni biegów. Z rzeczy eksploatacyjnych sprzęgło, hamulce i zawieszenie, normalne rzeczy. Dlatego uważam ten model za udany, a silnik za mistrzostwo.

16.08.2017DarekPolecam!

Co do silnika mogę powiedzieć że jest bezawaryjny nic sie kompletnie nie dziej złego.Od wymiany do wymiany oraz tankowanie to są koszty jakie ponoszę,auto użytkuje w mieście i sporadycznie na trasie.Na trasie silnik jest w zupełności wystarczający dynamiczny dobrze się zbiera i jest dosyć elastyczny jak na benzyniaka.Spalanie oscyluje w granicach 7-8L na trasie w granicach 6L.Autem zrobiłem jakieś 90tys i nigdy nic nie robiłem poważnego po za klasycznym serwisem oraz wymianami zużytych części.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5