alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Leon II 1.6 MPI 102KM

Seat Leon II 1.6 MPI 102KM

Wyświetleń: 1787

Dane techniczne

Seat Leon II 1.6 MPI 102KM
Pojemność [cm3]1595
Moc [KM]102
Moment obrotowy [Nm]148
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]183
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.7

Lata produkcji: 2005-2009

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.4l7.5l5.8l

29.03.2019Golf VPolecam!

Silnik dobry i żywotny. Od 5 lat użytkowania nie zaskoczyła mnie żadna wada ukryta. Zamontowaną mam w nim instalację gazową BRC i przez dwuletni okres użytkowania wszystko bardzo dobrze współpracuje. Silnik na pewno jeden z ekonomiczniejszych.

05.03.2019VW Jetta A5Polecam!

Ogólnie silnik 5/10. Ma swoje wady i zalety. Zalety: - Prosty, nie ma co się w nim psuć a jak się coś zepsuje to tani w naprawie - Dobry pod LPG - Dość cichy - Wady: - Pali olej ze 200-300ml/1000 km - Paliwożerny (przy mojej dość oszczędniej jeździe średnio wychodzi 7,7l/100km) - Falujące obroty - Trochę za mało mocy... Do setki jeszcze daje radę ale wyprzedzanie powyżej już nie jest komfortowe Ogólnie mógłbym polecić ale chyba drugi raz bym wybrał coś mocniejszego

02.03.2019Golf 4 variant 2000 rokOdradzam!

Mam go w golfie 4 . Zrobiłem już 120 tysi tym silnikiem. I co mogę powiedzieć jeśli kupować to większą jednostkę 2 litrową. Ten silnik to zamula. Ciężkie auto jeszcze w kombi daje skutek tego że panda cię weźmie. Koszty eksploatacji - średnie. Największa bolączką jest układ zapłonowy a mianowicie przewody zapłonowe. Kupiony już 3 komplet . pierwszy już nie pamiętam drugi Boscha i wytrzymał z rok czyli z 40 tysi. 3 beru to samo - 30 tysi i już mocne przebicia koło cewki. Do tego sama wymiana i świec i przewodów to zmora mechaników. Aby się do nich dostać trzeba ściągać kolektor dolotowy wiec operacja zamiast trwać 20 min wydłuża się do min 1 godziny lub więcej. Kolejny minus to spalanie ojelu. Przy spokojnej jeździe ubytki niskie ale jazda autostrada z prędkością rzędu 140-160 skutkuje sporym zużyciem na poziomie 200 ml na 1 tys km. I jest paliwożerny.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupasek po 90.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 MPI8513013.76.4
2.0 FSI1502018.88.2
2.0 TFSI1852757.88.1

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l8.5l7.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Mariusz11.10.2018

Polecam!

Seat Leon 2 1.6 8V 2006r
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l8.5l7.5l

Opinia:Auto o świetnej stylistyce, agresywnym wyglądzie i świetnym prowadzeniu, bardzo tanie w utrzymaniu
Zalety:Prowadzenie, koszty utrzymania, bezawaryjność
Wady:Dynamika

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1