alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mazda 323 BJ FL 2.0 i 16V (132KM)

Mazda 323 BJ FL 2.0 i 16V (132KM)

Wyświetleń: 243

Dane techniczne

Mazda 323 BJ FL 2.0 i 16V (132KM)
Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]171
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]203
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.7

Lata produkcji: 2000-2003

Nadwozie:

  • hatchback
  • sedan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.4l8.6l6.9l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupasek, po 90 000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.3 16V10814.27.4
1.6 16V9814511.67.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(6.8)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.0l9.7l7.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Artur11.01.2018

Polecam!

Mazda 323 132KM 2002r.
Średnia ocena:
(6.8)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.0l9.7l7.5l

Opinia:Nie najnowsza Mazda ale silnik jak w zegarku. Ma odpowiednią dynamikę i moc dzięki której pokonuje spore odcinki bez większego opóźnienia. Niestety reszta to już stara szkoła, bo spalanie, oraz bardzo głośna kabina wymaga lepszych standardów. Spalanie też kopie po kieszeni. Można za to chwalić markę za trwałość części i dobry choć drogi serwis.
Zalety:trwały silnik, spora moc, bez poważnych awarii
Wady:spalanie, drogie części, głośny w kabinie, zawieszenie

29.11.2017RyszardPolecam!

Silnik przyzwoity mało awaryjny ale niestety lubiący popić paliwa w moim przypadku to średnio 10 L.Sam silnik nie powala jakąś kulturą pracy ale odwdzięcza się dobrą dynamiką i niezłą elastycznością.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj