alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Lancia Kappa 3.0 V6 24V (204KM)

Lancia Kappa 3.0 V6 24V (204KM)

Wyświetleń: 256

Dane techniczne

Lancia Kappa 3.0 V6 24V (204KM)
Pojemność [cm3]2959
Moc [KM]204
Moment obrotowy [Nm]270
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]225
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.0

Lata produkcji: 1994-2000

Nadwozie:

  • sedan
  • kombi
  • coupe

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

17.6l12.8l9.0l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju7.0 L
Wymiana oleju10.000 lub 6 miesięcy
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 20V1451859.89.6
2.0 20V1551859.810.9
2.4 20V1752308.710.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(6.0)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
4.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

18.0l13.5l9.7l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Waldek11.09.2017

Polecam!

Lancia Kappa 3.0V624V 204KM 1997 220 tyś
Średnia ocena:
(6.0)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
4.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

18.0l13.5l9.7l

Opinia:Samochód dla koneserów takich jak ja, bo trzeba nastawić się na niemałe koszty utrzymania 20 latka z historią. Silnik z wielką mocą potrafi pozytywnie zadziwiać ale paliwo, które konsumuje jest w hektolitrach. Mimo tego mam ten model i nadmienię, ze karoseria oraz inne części są wykonane z bardzo dobrej jakości materiałów. Korozji nie ma a w kilku latkach obecnych na rynku polskim można takie zauważyć. Jednym słowem dobra stara jakość, która pozwala cieszyć się jazdą w plenerze!
Zalety:silnik z dużą mocą, dostępność części, głównie walory wizualne dla pasjonatów , karoseria, możliwość instalacji LPG
Wady:spalanie, drobne usterki, koszty utrzymania

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj