Silnik 1.2 8V E7F dodano: 17.10.2017

Silnik jedynie do miasta bo na trasy to dramat,spalanie średnio 6L usterki tanie w naprawach.Koszty użytkowania niskie,części tanie,serwis tani.

Silnik 1.0 12V VVT-i 1KR-FE dodano: 17.10.2017

może mój egzemplarz jest felerny ale , do demonów mocy i prędkości nie należy daje radę po mieście spryciula , poza miastem na dwie osoby tez ok 130 km/h leci jak gokart ( citroenC1) niestety zapędy rajdowca okupione żyłowaniem silniczka i chyba jego przegrzaniem - łyka olej. Sprzęgło padło przy 126 000. Kultura pracy jak diesel .

Silnik 1.2 16V TSI / TFSI EA211 dodano: 16.10.2017

Silnik mam w firmowej Skodzie Octavia III z 2014 roku przebieg 175tys.Do dzisiaj zero problemów jazda praktycznie trasa i trochę miasto,spalanie w granicach 6.2L przy dosyć dynamicznej jeździe ale też zdarza się że spali 7 L miasto maks 8l.Koszty sprowadzają się do serwisu ASO jedynie oleje,filtry,klocki tarcze, i to wszystko.Maiłem wcześniej Focusa Ecoobost i powiem tak silniki podobne w reakcji na pedał gazu Ford bardziej elastyczniejszy ale ten tak jakby bardziej dynamiczny.Jakbym maił wybierać wybrałbym Skodę.Silnik jest bardzo chichy dobrze wchodzi na obroty jest elastyczny co daje frajdę z jazdy.Naprawdę fajny silnik o dobrych parametrach i tu można śmiało stawać w szlanki z Dieslem.

Silnik 1.6 i 8V TU5 JP dodano: 15.10.2017

Auto mojego taty które czasami pożyczam i to częściej niż czasami,w rodzinie od 7 lat .Silnik bardzo dobry przede wszystkim oszczędny ale w miarę spokojnej jazdy wtedy średnio 7L w mieście dochodzi do 8L.Co do awaryjności jest praktycznie zerowa w zasadzie po za bzdurami nic się nie dzieje,serwis tani każdy mechanik naprawia w przysłowiowe pół godziny.Mieliśmy go sprzedawać ale padło na to że niema co robić prezentów komuś bo dzisiaj ciężko o takie auto co jest bezawaryjne i tanie w utrzymaniu.

Silnik 2.0 16V Zetec dodano: 14.10.2017

Dobre osiągi a po za tym wysoki koszty użytkowania,bardzo paliwożerna jednostka,koszty serwisu duże bo ciągle coś mu dolegało.

Silnik 1.8 16V VVTL-i 2ZZ-GE dodano: 13.10.2017

Jak ktoś lubi szybką jazdę i moc pod maską to idealny silnik nie jeden na światłach się zdziwił ha ha ha .To jest wogóle najlepsze że stają Bmki Audi a potem sa bardzo zdziwieni że wąchają spaliny.Świetna dynamika super przyspieszenie a przy tym spalanie do przyjęcia.Silnik trwały trzeba tylko pamiętać o terminowej wymianie oleju bo on jest strasznie na to wrażliwy ja skórciłem wymianę do 10 tys.Silnik zdecydowanie o sportowej duszy lubiący wysokie obroty.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 1028