Silnik 4.2 V8 40V dodano: 22.02.2018

Silnik o ile nie ma 1mln przebiegu i był regularnie serwisowany nie sprawia problemów gdyż w zasadzie jest prosty jak "cep". Dynamika w A8 D2 bardzo dobra, chociaż jak na 4.2 można było by oczekiwać więcej. Spalanie 12-14 w trybie mieszanym. Spalanie oleju w moim przypadku bardzo niskie. 1,5l na 1000km. polecam

Silnik 1.6 16V GDI Gamma G4FD dodano: 22.02.2018

Hyundai Tucson z 1.6 gdi 132 km. Auto ma świtne opakowanie. Stworzone jest do silników 2,0 diesel, ostatecznie 1,7 diesel lub 1. 6 T-GDI, jednak te wersje dla przeciętnego Polaka są za drogie. Hyundai bardzo sprytnie postąpił-dał wersję dla ubogich (dla mnie)1.6 GDI -aby dużo nie pisać to tak jakby wsadzić pół silnika pod maskę, ale cena dla tego modelu spadła do takiej że sprzedaje się jak bułeczki, w końcu ma się pięknego SUV-a. Nie róbcie tego błędu co ja, chyba że wystarczy Wam wyprzedzić kolarza , a pod górkę bez obciążenia nie będziecie się denerwować znaczną redukcją biegów i tym że stanowicie przeszkodę nawet dla małych przeciętnych aut. Musi Wam wystarczyć cisza w kabinie podgrzewany fotel i kierownica, dużo miejsca i marzenie o normalnej jeździe. Dla mnie to wielka porażka finansowa. I zapomnijcie o spalaniu podanym przez hyundaia - to bluef nawet jeśli jeździcie niezmiernie ekonomicznie.

Silnik 1.6 16V 4A-FE dodano: 22.02.2018

Niezniszczalny silnik,wymiany olejów i tankowanie i tak od 6 lat ,auto kupione przy przebiegu 190tys a teraz 286tys i po za wymianami serwisowymi nie miałem żadnych awarii.Spalanie przyzwoite w granicach 8.5L /trasa 6.2 l/ miasto 10-11l,dynamika na średnim poziomie ale to nie rajdówka za to nic się z silnikiem nie dzieje.Zdecydowanie Polecam

Silnik 1.2 16V Kappa G4LA dodano: 22.02.2018

Codziennie blisko 30 km po miescie zwawo startuje i sie prowadzi jak na takie malenstwo. Zasiada głownie zona ale i mi sie tez udaje!!! No i b.łatwe parkowanie w porownaniu z moja Mazda 6 2.2 MZR-CD (163KM)

Silnik 1.0 16V CR10DE dodano: 21.02.2018

Jak dotąd po przejechaniu 90tys (drugi właściciel) to same plusy,zero awarii,niskie spalanie.Silnik dosyć elastyczny aż dziw bierze że przy takich parametrach można nim jeździć jak w deslu.Kultura pracy na średnim poziomie do 80km/h jest bardzo fajnie cicho po wyżej to nie polecam.Auto z tym silnikiem praktyczne w mieście tam się sprawdza najlepiej.

Silnik 3.0 R6 24V M54 B30 dodano: 20.02.2018

Mam go w X3 z roku 2006 do dnia dzisiejszego żadnych problemów,silnik bardzo dobry trwały i bezawaryjny.Jak komuś nie przeszkadza wysokie spalanie to brać w ciemno,moc niesamowita sama radość z jazdy zwłaszcza na trasie .

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 1558