Silnik 1.2 16V Twinport Z12XEP dodano: 19.06.2018

W corsa c 1.2 80KM ten silnik wystarczy, ma dobrą dynamikę. Kultura pracy jest na średnim poziomie. Spalanie na średnim poziomie (6,5l/100km) przy spokojnej jeżdzie. Niestety dręcza go usterki, co jakiś czas trzeba zaglądać pod maskę i niestety zaczyna hałasować rozrząd. Myślałem, że na łańcuchu jest bezobsługowy ale się myliłem. Koszt części na średnim poziomie. Dzisiaj wybrał bym inne auto bo to jest przeciętne.

Silnik 1.6 i 16V Duratec Ti-VCT dodano: 19.06.2018

W moim Focusie kombi mk3 sprawuje się bardzo dobrze. Dynamika zadowalająca (mi wystarczy). Spalanie małe jak na takie auto (6l/100km) przy spokojnej jeżdzie. Jak na razie bezusterkowy. Głośny przy prędkościach powyżej 140km/h a szkoda ,że nie ma 6 biegu, wtedy by było ciszej i spalanie by było niższe. Bez dwumasy, turbo i bezpośredniego wtrysku wiec kilka,żeczy mniej do serwisu. Ogólnie jestem zadowolony i polecam

Silnik 1.6 16V MZR Z6 dodano: 18.06.2018

Super silnik. Kultura pracy i dynamika na dobrym poziomie. polecam

Silnik 1.6 16V THP dodano: 16.06.2018

Jestem właścicielką pięknego Peugeota 308 z silnikiem benzynowym. Super mocny silnik, ekonomiczny pali w mieście około 6-7lit. w trasie 5lit. Dobrze przyśpiesza. Polecam

Silnik 1.6 16V THP dodano: 16.06.2018

Nie polecam chyba ze lubisz wydawać na mechaników

Silnik 1.2 16V i-VTEC L12B dodano: 15.06.2018

Silnik 1.2 90 kucy nie sprawia żadnych problemów, chodzi jak szwajcarski zegarek. Do 3 tys.obrotów jest trochę mułowaty ale przy wyższych obrotach daje kopa. Silnik kręci się do 6 tys.obr. Wymiana oleju co 20tys.km na full syntetyk 5w30. Brak jakichkolwiek wycieków mimo wieku 9 lat. Poprzednio użytkowałem Opla i ilość usterek jakie przez 8 lat miałem w Oplu była zatrważająca. W Hondzie zapomniałem co to awarie. Szczerze polecam każdemu kto ceni sobie niezawodność.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 2231