Silnik 1.2 16V DualJet K12C dodano: 18.12.2018

Bardzo niskie spalanie, cichutki, elastyczny. Spalanie na poziomie diesla 1.3 jtd. Rakieta to nie jest, ale wystarczająco dynamiczny. Awarii brak.

Silnik 3.0 T6 24V B6 304T4 dodano: 14.12.2018

Znakomity silnik, niezniszczalny T6 jedyny minus to spalanie, oczywiście jeśli ktoś jeździ na benzynie, znakomita skrzynia Geartronic, autko z napędami AWD prowadzi się jak po sznurku, na trasie jest dużo oszczędniejsze, przy jeździe umiejętnej 130-160 częste używanie tempomatu spalanie w granicy 8,5-9l/100KM, jazda Volvem po dziadkowemu do 120KM/h spalanie 7l/100km, po mieście nie jest już tak dobrze, spokojna jazda 11,5l/100km, jazda dynamiczna 15l/100km. Ale nie oszukujmy się auto ma napęd AWD i Automatyczną skrzynię i sporą moc 304KM. Z tym silnikiem samochód sprawia dużo frajdy z jazdy, a silnik jest niezniszczalny.

Silnik 1.8 16V VVT A18XER dodano: 14.12.2018

Jak można napisać że silnik XER czyli na sztywnej szklance dobrze współpracuje z LPG. Ten silnik się do tego nie nadaje - kontrola luzu co 30kkm a regulacja lekko ponad 1000. Ile jest w internecie ludzi którzy trafili do warsztatów z wypalonymi gniazdami zaworowymi i regenerowali lub wymieniali głowice.

Silnik 1.6 8V MPI dodano: 13.12.2018

Silnik bez wad, przy dobrym serwisowaniu będzie jeździł x lat , samochód pali 10l tak jak producent przewidział ale za to jest gwarancja że przejedzie 500tys km. Ja wymieniałem czujnik temperatury,sondy lambda, świece ,wymieniony płyn wspomagania i tyle . Ja rocznie robię mniej niż 2000km.Polecam!

Silnik 1.8 16V TSI / TFSI dodano: 13.12.2018

Silnik 1.8 TSI 180KM kod CJSA, to już inna para kaloszy niż pierwsze jednostki 1.8. Auto ma prawie 40tys, olej wymieniam co 10 tys i tu niespodzianka, zużycia oleju między wymianami NIE MA. Super oszczędny ten silnik nie jest ale tragedii też nie ma. Dynamika za to na bardzo przyzwoitym poziomie, choć momentu trochę mało

Silnik 1.2 16V TCe H5Ft dodano: 07.12.2018

Przesiadłem się niedawno z Megnae 3 2009r. 1,6 16V 110KM na Megane 3 2015r. z 1,2tce 132KM i jestem pod wrażeniem tego silnika, pracuje bardzo cicho w zasadzie go prawie nie słychać, zaskakująco dobra dynamika jak na poj. 1197cm, wiadomo turbina daje power, większa moc, lepsze przyśpieszenie i spalanie mniejsze od wcześniejszego 1,6, a to miła rzecz. Jak dotąd żadnych problemów, mechanik radzi wymieniać olej co 10tys. więc tak będę robił.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 3068