Silnik 1.4 16V FSI dodano: 20.08.2017

Silnik mam w Golfie od dwóch lat przejechałem nim 40 tys i zero problemów,auto serwisuje co 15 tys tankuje na sprawdzonych stacjach i garażuję.Bardzo dobry silniczek idealny do miasta i na wypady po za miasto,mocy nie za wiele ale jest wystarczająca do normalnej jazdy.Jeżlei ktoś szuka silnika mocnego to odradzam jest to taki silniczek do przemieszczania sie ale za to odwdzięcza sie niskim spalaniem.Jestem zadowolony nic mu nie dolega .

Silnik 1.9 16V JTS dodano: 20.08.2017

Silnik bezawaryjny ale lubiący paliwo jak dzieci cukierki,spalanie jest nie do ogarnięcia !!! Pali jak smok średnio 10L a w mieście 13L i więcej.Po za tym lubi olej i trzeba ciągle kontrolować,już dawno by sprzedał ten samochód bo nie wyrabiam z paliwem niestety niema chętnych.Co do samej pracy silnika nie można narzekać jest dobra silnik super się zbiera dobrze wchodzi na obroty i ma super przyspieszenie.Nie maiłem z nim żadnych problemów po za tym olejem i spalaniem.Już napewno bym go nie kupił.

Silnik 1.6 i 16V Zetec-SE dodano: 19.08.2017

Silnik bardzo trwały ale nie lubi strasznie wilgoci bo zaczyna szwankować elektryka,po za tym tylko lać paliwo i jeździć.Ja osobiście regularnie dbam o serwis wymiany oleju filtrów a zwłaszcza filtr paliwa i do dziś zero problemów a najechane już 230tys.Spalanie to jego zmora zwłaszcza w mieście powyżej 10L na trasie 6 ale na gaz się nie zdecydowałem bo ten silnik nie specjalnie lubi gaz.Jak dla mnie jestem bardzo zadowolony z jego bezawaryjności i niskich kosztów utrzymania .

Silnik 1.4 16V Twin Spark dodano: 17.08.2017

Miałem go kiedyś w Alfie 145 i najechałem ponad 200 tys bez zbędnych problemów,silnik bardzo trwały lato czy zima palił od kopa.Awaryjność była na bardzo niskim poziomie jakieś drobne usterki ale to rzędu kilkudziesięciu złotych maks kilkuset.Silnik pracował bez zarzutu,dość dynamiczny ale niestety paliwożerny,jak na wielkość auta to palił 8L to dużo.Ale zawsze będę go dobrze wspominał.

Silnik 1.4 16V VVT-i 4ZZ-FE dodano: 16.08.2017

Co do silnika mogę powiedzieć że jest bezawaryjny nic sie kompletnie nie dziej złego.Od wymiany do wymiany oraz tankowanie to są koszty jakie ponoszę,auto użytkuje w mieście i sporadycznie na trasie.Na trasie silnik jest w zupełności wystarczający dynamiczny dobrze się zbiera i jest dosyć elastyczny jak na benzyniaka.Spalanie oscyluje w granicach 7-8L na trasie w granicach 6L.Autem zrobiłem jakieś 90tys i nigdy nic nie robiłem poważnego po za klasycznym serwisem oraz wymianami zużytych części.

Silnik 1.4i 16V D14A dodano: 15.08.2017

Historii auta nie znam do końca nie wiem czy silnik był wcześniej robiony,mogę ocenić bo dwóch latach jazdy że jest OK pod każdym względem.Silnik lubi jak się go kręci na wyższych obrotach wtedy jest w miarę dynamiczny tak to jeździ tak przeciętnie ale też bez przesady jak na taką moc jest OK.Powiem tak jak ktoś szuka silnika o przyzwoitych parametrach w miarę palącego i bezawaryjnego to szczerze polecam.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 843