MotoBenzyna - Najnowsze opinie o silnikach

Silnik 1.8 i 16V XU7 JP4 dodano: 15.08.2018

Silnik rewelacyjny, w chwili obecnej Xantia ma już 350 000 km, a ja osobiście przejechałem 250 000 km na gazie (sekwencja), który zamontowałem zaraz po kupnie samochodu w 2007 roku. Przez ten okres nigdy nie dolewałem, oleju, żadnego zużycia, wymiana dobrego oleju co 15 000 km, oraz regularnie pasek rozrządu z pompą wody co ok. 90 000 km. Jeszcze raz podkreślam - silnik fantastyczny.

Silnik 1.6 i 16V TU5 JP4 dodano: 15.08.2018

Silnik mam w C4 Aircros od 3 lat i nie mogę narzekać jedynym mankamentem jest głośniejsza praca przy wyższych prędkościach.Silnik raczej do spokojnej jazdy i przy tym odwdzięcza się przyzwoitym spalanie,u mnie wychodzi średnio 7.5l.Obecnie przebieg 96 tys i nie mam z nim żadnych problemów.

Silnik 1.6 16V EcoBoost dodano: 14.08.2018

Z silnika jestem zadowolony bo jego praca jest na wysokim poziomie oraz jego dynamika,na minus trzeba zaliczyć spalanie zwłaszcza przy wyższych prędkościach !!! Po za tym jest super po przejechaniu 127 tys/km zero awarii,utrzymanie również nie jest wysokie po za wspomnianym spalaniem serwis kosztuje ponad 600 zł.Polecam

Silnik 2.0 8V MPI ADY dodano: 13.08.2018

Kto to pisał?? Po pierwsze octavia a nie octawia, po drugie w żadnej A4 nie ma tego silnika. Skąd bierze olej?? Mój ma 340tyś przebiegu i nic nie bierze, fakt jest taki że silnik nie do zajechania, przepływkę raz czyściłem.

Silnik 4.2 V8 32V dodano: 12.08.2018

Silnik idealny do tego modelu,auto waży prawie 2 tony więc musi być odpowiednia pojemność i moc.Spalanie bardzo wysokie i po pół roku jazdy zamontowałem LPG,ze spalania Pb-14 l zrobiło się 16 l LPG .Po za tym same plusy,zerowa awaryjność,wysoka kultura pracy świetna dynamika.Jak ktoś kupuje to niech sprawdzi dokładnie przebieg i stan jak wszystko OK to montaż LPG i problem spalania rozwiązany.

Silnik 2.5 i V6 24V H25A dodano: 11.08.2018

Silnik bardzo trwały sam zrobiłem nim ponad 60 tys i jak sprzedawałem przy 190 tys nie było żadnych problemów.kultura pracy na bardzo dobrym poziomie awaryjność praktycznie zerowa po za drobnymi wymianami zużytych podzespołów.Spalanie dosyć wysokie ale auto duże i silnik V6 więc nie ma co się oszukiwać że będzie mało.Ja mam pozytywne odczucia co do tego silnika i myślę że jak się trafi na egzemplarz serwisowany to posłuży komuś długo.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 2456