Silnik 1.4 i 16V Duratec dodano: 15.10.2018

Rowniez polecam dosyc dynamiczny ale spalanie nie jest małe 7-9 , przerobilen na gaz i jakos już smigam 30 tys nalotu, jak narazie nic sie nie dzieje, oleje co 10 tys km

Silnik 1.4 i 16V Duratec dodano: 15.10.2018

Rowniez polecam dosyc dynamiczny ale spalanie nie jest małe 7-9 , przerobilen na gaz i jakos już smigam 30 tys nalotu, jak narazie nic sie nie dzieje, oleje co 10 tys km

Silnik 1.2 8V D7F dodano: 13.10.2018

Mam taki w Clio 1.gen. Nie ma się do czego przyczepić. Zimą warto tankować do pełna, bo układ paliwa bardzo czuły na wodę. Zawsze pali od strzała i dowiezie na miejsce. Dynamika OK jak na 1.2 8v

Silnik 1.8 VVT-i Hybrid 2ZR-FXE dodano: 13.10.2018

Użytkuję ten silnik od prawie 3 lat. Jest całkowicie bezawaryjny, auto ma przeglądy gwarancyjne do 15 tys. Dynamika bardzo dobra, bo pełna moc jest dostępna od razu. Zawsze można przełączyć tylko na benzynę i wtedy ma kopa przy wyprzedzaniu a potem znowu układ hybrydowy.I uwaga, producent pisze o spalaniu w cyklu mieszanym - 3,8 l. To jest prawda i łatwo osiągnąć taki wynik, mój rekord to 3,6 l na odcinku 85 km na trasie przez Góry Świętokrzyskie - asfalt, wiosna i słońce :) Nie znam lepszych rozwiązań silnikowych a jeździłem i benzyną i dieselem.

Silnik 1.4 16V TCe H4Jt dodano: 12.10.2018

Użytkuję od roku samochód z tym silnikiem i nie można powiedzieć złego słowa. Przesiadłem się z wolnossącego 2.0 147KM Mazdy i pozytywne zaskoczenie co do elastyczności i dynamiki. Tutaj auto "zbiera" się z niższych obrotów, co ułatwia wyprzedzanie, turbina naprawdę pomaga. Spalanie zależy od kierowcy, ale u mnie przy spokojnej jeździe w mieście jest to około 8,5l, w trasie bez nadmiernego wyprzedzania do 110km/h wyjdzie 6,5l (zimą trochę więcej). Trzeba zaznaczyć, że komputer zawsze zawyźa rzeczywiste spalanie o 0,3-0,4l (mierzone z pełnego baku). Co do awaryjności nie mogę się wypowiedzieć, bo dopiero rok uzytkuję samochód, ale nic się nie dzieje. Poprzedni właściciel wymienił kompletny rozrząd z łańcuchem, który podobno rozciąga się przy około 150tys. km oraz wymienił uszczelkę pod głowicą. O każdy silnik trzeba dbać, a tutaj trzeba pamiętać o spokojnym rozgrzewaniu podczas mrozów i wymieniać olej co 10-15tys. km oraz znaleźć dobry egzemplarz (sprawdzajcie auta w ASO przed zakupem!). Na razie jestem bardzo zadowolony, silnik nie zawiódł mnie ani razu. Polecam!

Silnik 1.0 12V EcoBoost dodano: 11.10.2018

O trwałości trudno coś powiedzieć po 35.000 km. Dynamika i eksploatacja bez zarzutu.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 2752