Silnik 1.2 i-VTEC dodano: 21.02.2017

Silniczek idealny do miasta i na odcinki do 100km potem jest troche męcząca jazda jest głośno w kabinie.Po za tym zero problemów tylko tankowanie i jazda,auto lubi bardzo wysokie obroty jest wtedy bardzo zrywne a przy tym nie pali więcej wszystko mieści się w przedziale 6-7 l.Jestem zadowolony i mogę szczerze polecić .

Silnik 2.4 i-VETC dodano: 19.02.2017

Rewelacyjny pod każdym względem dynamiczny mocny bardzo dobra i wysoka kultura pracy i co najważniejsze bezawaryjny.Dla niektórych mankamentem może być spalanie ale niema co się dziwić pojemność moc i waga auta (H.Accord) robi swoje. Ale jak ktoś szuka oszczędności to Honda Jezz jest idealna.Autem zrobiłem 130tys obecnie na budziku 275 tys większość autostrady i po za serwisem oleje,filtry- ne jest to tania imprezka,nic nie było naprawiane .Polecam

Silnik 2.0 16V Duratec-HE dodano: 18.02.2017

Silnik w mondeo mk3 dość mocny i w miarę ekonomiczny,spalanie ok 8-8,5l w trasie przy 110 lpg ok 10l Silnik bezawaryjny i praktycznie bezobsługowy UWAGA lubi brać olej mój przy przebiegu 260000 bierze ok 0,5l na 1000km.

Silnik 1.2 12V HR12DE dodano: 15.02.2017

Silnik mam w Nissanie Micra 2011r przebieg 95tys po za serwisem wymiany oleju i filtrów nigdy nic nie robiłem.Silnik bardzo dynamiczny a przy tym oszczędny,idealny do miasta i krótkie odcinki.Polecam trwały dobry silnik o niezłych osiągach,tani w użytkowaniu praktycznie tylko wymiany olejów i tankowanie

Silnik 1.6 16V SIDI A16XHT dodano: 13.02.2017

Opel Insignia 2015 przejechane 85 tyś km. Bez zastrzeżeń co do silnika - sama Insinia to inna historia. Spalanie jak na moc i wielkość (prawie 5 m i 1600 kg na pusto) auta na bardzo rozsądnym poziomie. Wyjazd na urlop i normalna jazda autostradowa 130-140 km/h spalanie średnie na 3 tyś km 7,5 l/100 km. Jak się jedzie pogoni powyżej 170 km/h to zaczyna żłopać ale to nie powinno dziwić. I tak nigdy mi średnio na baku nie spaliła więcej jak 15,0 l/100 km. Skoda Octavia 1,4 TSI potrafiła przy podobnych prędkościach ( 170-200 km/h) łyknąć 19 l/100 km. Silnik trochę nerwowo pracuje na wolnych - tak jakby mu zapłon wypadał - ale tak było od pierwszego km i serwis twierdzi, że nie ma nieprawidłowości. Co nie znaczy że to nie wkurza. Ogólnie silnik jak najbardziej ok

Silnik 2.0 16V HPi dodano: 13.02.2017

Mam go w C5 z roku 2004 jestem 4 właścicielem ja juz kupiłem po przejściach poprzedni właściciel wpakował w to auto tysiące i miał go dość.Ja kupiłem po atrakcyjnej cenie i z wymienionymi cześciami na co maiłem faktury,bez tego bym nie kupił bo czytałem żę strasznie drogi w utrzymaniu. Odpukać zrobiłe 30 tys i nic sie nie dziej .Silnik bardzo dynamiczny bardzo dobra praca cichy i w miare oszczędny,niestety LPG nie oplacalne.Ja polecam ale tylko jak sprawdzony i serwisowany .

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 416